Żywiec/Zarzecze 2022

Wyjazd integracyjny uczestników w dniach 16.06-19.06.2022r. do Żywca zaliczony! Dzięki wyjazdowi poszerzyliśmy horyzonty wiedzy, staliśmy się bogatsi o nowe doświadczenia i wróciliśmy do placówki z naładowaną pozytywną energią!!! Naszą przygodę rozpoczęliśmy od zakwaterowania w pięknym miejscu nad jeziorem Żywieckim. Pierwszy dzień spędziliśmy nad zaznajomieniem okolicy Zarzecza. Spacerkiem udaliśmy się nad jezioro, które było na wyciągnięcie ręki. Drugiego dnia po śniadaniu udaliśmy się do Muzeum Browaru, gdzie przewodnik opowiedziała nam bardzo ciekawą historię działalności browaru. Po zwiedzeniu muzeum udaliśmy się do centrum, aby móc wydatkować trening ekonomiczny podczas zakupu pamiątek. Pogoda była wspaniała. Kolejnego dnia udaliśmy się na Górę Żar, która ma 761m.wys. i która jest kolebką polskiego szybownictwa. Na szczycie zobaczyliśmy panoramę na sąsiednie góry, pagóry wraz ze śmigającymi nad głowami szybowcami. Widoki były przepiękne. Po powrocie do domków zjedliśmy przepyszny obiad a wieczorem zorganizowaliśmy dyskotekę i wspólnie integrowaliśmy się smażąc kiełbaski na grillu. Dodatkowo wspólnie zaliczyliśmy plażowanie i przygodę rowerkiem wodnym. Był to naprawdę udany wyjazd integracyjny !!!