AKTUALNOŚCI

Kartka z kalendarza
Piątek, 3 maja 2024
imieniny Marii i Aleksandra

Wyjazd integracyjny w ramach rehabilitacji społecznej do Wrocławia

Piękne miasto Wrocław!

To był wyjątkowy dzień, gdyż w ramach rehabilitacji społecznej, uczestniczyliśmy w wyjeździe integracyjnym pociągiem do Wrocławia. Naszym celem był przede wszystkim Rynek. Pełni słonecznej pogody i pozytywnej energii o godz.10.00 przywitaliśmy Wrocław. Spacerkiem przeszliśmy z dworca PKP na ul.G.Zapolskiej do Teatru Polski. Kolejnym przystankiem był Rynek, gdzie relaksując się przy kawie i deserze, mogliśmy cieszyć się promykami słońca, podziwiając ludzi spacerujących po rynku. Miejscem, które przyciągnęło naszych uczestników był sklepik magiczny Harry'ego Pottera. Nie prędko można było wyjść z tego magicznego miejsca. Pamiątkowe zdjęcia zrobiliśmy przy słynnej fontannie i pomniku Fredry. Spacerując po Starym Mieście napotkaliśmy spiżowe skrzaty, które opowiadają jakąś swoją historię. Naszym kolejnym przystankiem była Pierogarnia Stary Młyn i był to strzał w dziesiątkę. Miejsce z tradycjami lepienia pierogów z wersją mięsną, na słodko bądź wegańską- było pysznie i klimatycznie. Atmosfera była fantastyczna. Słoneczko świeciło i humory dopisywały podczas całego dnia. Uraczeni tym, co widzieliśmy, mogliśmy już pełni wrażeń wrócić na dworzec PKP, skąd odjechaliśmy w kierunku Uszyc. Naszą przygodę uwieńczyliśmy na dołączonych zdjęciach.